Geachte klant van Speelgoedbezorgd, 

Onlangs heeft u een bestelling geplaats bij Speelgoedbezorgd en hierover wil ik graag informeren.

Online bestellen is tijdens de pandemie een veilige en makkelijke manier om producten in huis te halen. De hoeveelheid pakketten en brievenbuspakjes die we verwerken is daarom enorm toegenomen. Inmiddels is onze capaciteit hiervoor flink opgeschroefd, maar zien we ook dat de groei van het volume nog steeds hard door gaat. Dit zorgt ervoor dat wij later pakketten kunnen bezorgen dan dat u en uw webshop van ons gewend zijn. U heeft hierover al bericht ontvangen vanuit Speelgoedbezorgd, maar graag neem ik nog de gelegenheid om u rechtstreeks te berichten.

Om onze capaciteit op een juiste en hanteerbare op te schroeven en te behouden, is het van belang dat wij bepaalde werkmethodes toepassen en dit vervolgens goed afspreken met onze partners. COVID-19 speelt hierbij een grote rol. Zoals u wellicht niet is ontgaan hebben we in Nederland een hoge graad van besmettingen, dit speelt door naar onze chauffeurs en sorteerders. Vanzelf sprekend wensen wij een veilige werkomgeving en vragen aan collega’s om bij enig twijfel thuis te blijven. Hierdoor heeft uw bestelling zonder toedracht van Speelgoedbezorgd vertraging opgelopen. Ik wil hierbij de oprechte excuus aanbieden namens Postnl Pakketten en met namen die van mijzelf. Van zelf sprekend doen we er nu al het mogelijk aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te krijgen.

Ik hoop dat deze vertraging geen aanleiding zal zijn om niet  wederom te bestellen bij Speelgoedbezorgd en dat de verdere ervaring prima verloopt.
Tot slot wens ik u gezonde dagen toe en hopelijke een heerlijk avondje.

 

Met vriendelijke groet,

Richard Wever

Sales Representative

PostNL Pakketten Benelux B.V.

+31(0)88 22 55 610
richard.wever@postnl.nl
Waldorpstraat 3, 2521 CA Den Haag, Nederland

Postbus 30250, 2500 GG Den Haag, Nederland